9 Ocak 2011 Pazar

Sigara ve Seks

  Turizm sektöründe çalıştığım yıllardı (sene 2001) .Beraber aynı departmanda çalıştığımız bir kız,adını şimdi hatırlayamadım.Aynur diyelim.Otelde çalşanlardan 2-3 kişi ile yattığı dedikodusu vardı.Sıraya bende girmiştim ama ,ne zaman bana denk geleceğini bilmiyordum.Gece 04:00 gibi işten çıktık.Karşıdaki barda gece çalışan arkadaşlarla buluşup biraz muhabbet ettik.Lojmana yatmaya gideceğimi söylediğimde Aynur 'beraber gidelim' dedi.Yürüyerek yola çıktık.Yolumuzun üstünde sahilde vardı.Birer sigara içelim sahilde de öyle gidelim diye konuştuk.Kuytu bir yer bulup oturduk.Sağ tarafımdaydı.Biraz sohbet ve sigaralar yakıldı.Sağ elinde sigara sol eli bacağımdaydı.Sol elini alıp sikime doğru, pantolonumun üstünden sürterek çıkarttım ve elini sikimin üstüne bastırdım.Avuçladı sikimi.Pantolonun üstünden okşuyordu.Kemerimi çözüp düğmelerini açtım ve az biraz indirdim pantolonumu.Sol eli ile çıkartı ve okşamaya başladı.Ben hiç bir şey olmamış gibi sigara içmeye devam ediyordum.Sağ elindeki sigarasından derin bir nefes çekti ve dumanını çıkartmadan eğilip sikimi ağzına aldı.Sikimi yaladıkça dumanlar çıkıyordu.Nefesi ile birlikte bırakıyordu dumanı.Dumanı bitene kadar yalıyor, bittikçe de sigarasından bir nefes daha çekiyordu.' Bu sigara bitene kadar boşaldın boşaldın yoksa bırakacam' dedi.Orospunun yaptığına bakar mısın? Strese soktu beni gece gece. Bir keyif alalım derken....
     Sigaramı ağzıma aldım,geriye yaslandım,gözlerimi kapattım.Sol elimle sikimi tutup yalamasına yardım ediyor, sağ elimlede sırtını,kalçalarını, göğüslerini okşamaya çalışıyordum.Bir taraftan da sigarasını kontrol ediyordum.Sigarasının ateşi kıpkırmızı olmuştu.sanırım 2-3 dakikalık bir zamanım kalmıştı.Derin bir nefes çekti ve belliydi ki bu son nefes alışıydı sigaradan..Sanki dünya dalma rekoru kıracaktı.Sol elimle sıkıca kavradım sikimi, Sağ elimle başına bastırdım ve gömüldü sikime..inip kalkıyordu,tükürükler kenardan akmaya başlamıştı.Bende de hırıltılar başladı,anladı boşalacağımı ama kafasını kaldırmasına izin vermedim.Sağ elinde ateşi izmaritine gelmiş sigarası,ağzında sikim,boğazımda hırıltılar...İyice hızlandık,son 15 saniye...sol elimle daha da sıktım sikimi geliyordum...Ve patlama anı...ağzına boşalmamla kafasını çekmesi bir oldu,İlk spermlerim ağzını doldurdu, geri kalanda sol parmaklarımdan akarak taşaklarıma süzüldü.Bana çaktırmadan sağ tarafına tükürdü döllerimi.Benim hala gözlerim kapalı,üzerime kül dökülmüş ve ağzımda kalan izmarit. Teşekkür ederim diyebildim sadece.....
    Ve yıllar sonra, eski sevgilimle sikişirken( köpek pozisyonunda) komidinde duran sigaram ve çakmağımı alarak bir sigara yakmıştım..Gidip gelirken keyif pezevengi gibi sigaramı tüttürüyordum...Hem sevgilimi hem de o sahilde sikemediğim Aynur'u sikiyordum...

5 yorum:

  1. benim eski sevgilim de senin gibi bir keyif pezevengi idi. doggy yaparken yakmıştı sigarasını. gece gece aklıma düşürdün şimdi:) sigara ve seks güzel gidiyor gerçekten. bana oral seks yapılırken de bi sigara yakmayı seviyorum boşaldıktan sonra da . kısacası neymiş sigarayı ve seksi seviyorum. iyi geceler

    YanıtlaSil
  2. e hep seks sonrası yakılacak değil ya..keyif için...seks anında da içerek iki zevkide aynı anda yaşamış oluruz..zaten ne zaman keyif için sigara yaksam ereksiyon olurum:)

    YanıtlaSil
  3. valla şiir gibi okudum kanka. sanki saatlı bomba kurulmus patlayacak gerı sayım baslamıs. Aksiyon filmi gibiydi.seni takıbe alalım bakalm

    YanıtlaSil
  4. Agaaa... hatun ultimatomu verdiği anda...

    İki elimle kafasından tutup dudağına yumularak kendime doğru çekmezmiyim...

    Kendime doğru çekerken kucağıma oturtmazmıyım...

    O kurtulmaya çalışırken -verdiği ultimatomu hatırlayarak- sağ elimle arkadan saçlarını avuçlamazmıyım...

    Sol elimi de arka taraftan pantolonunun içine sokmazmıyım...

    Parmaklarımı hissettikten sonra zevkten inlemeye başladığında, ultimatomu falan unutup kendini bana teslim etmesini sağlamazmıyım...

    Yaaa bir de böylesi var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehhh,aza tamah etmemeli,zamana değil şartlara karşı yarışmalı ;-)Öyle başlayanı bile böyle düşünebilen, üstelik düşündüğünü de yapabilen adamların sayısı artsın inşallah,amin!

      Sil