27 Haziran 2011 Pazartesi

MemelereTokat...

                                                                   Sanırım hıncımı,içimdeki kini,nefreti ve söyleyemediklerimi tokat atarak-tokat atarkende küfrederek- boşaltıyorum.Bunu ne zaman denesem rahatlıyorum.Normal bir seks sonrası ve sert bir seks sonrasını karşılaştırdığımda,sert seksin daha zevkli olduğunu ve beni rahatlattığını anlıyorum.
    Tokat..kalçaya,memeye,surata atılan tokat.Gerçi surata atılan tokatı pek çok kimse hazmetmiyor.Ama ya memelere ve kalçaya atılan tokat? Hangi erkek buna hayır diyebilir ki?
   

6 yorum:

  1. sadece kalça valla ben de tokatlarım diğerlerinde bi amcam var söz yemeğindeyiz. dediler ki aa göksel bey eşiniz de pek güzel hiç yaşını göstermiyor göksel amca söyle dedi " ben onu itina ile kullanırım" millet koptu tabii

    YanıtlaSil
  2. Peki ne hissedersin kalça tokatladığında?

    YanıtlaSil
  3. Görseldeki hatunun ismini biliyordum ama çıkartamadım şimdi ya, sen biliyorsan yazar mısın bytheway? İçime dert olur şimdi bu kızın ismini hatırlayamazsam, böyle de pis bir huyum var :(

    YanıtlaSil
  4. ben dikkat etmedim kim olduğunu.jenna olabilir mi?

    YanıtlaSil
  5. Jenna what? Soyadı yok mu bu kızın?

    YanıtlaSil