7 Mayıs 2013 Salı

Arka koltuk....

   
Yurt dışında okuyan eski sevgilimle buluştuk bundan 2 ay evvel. 5-6 Sene olmuştu görüşmeyeli.Nişanlanmış,hatta nikah bile yapmışlar ama düğünlerini yazın yapacaklarmış.Özlemişiz birbirimizi.Eski sevgilim kadar sekse düşkün ve sınır tanımayan birine daha rastlayamadım hayatımda.Bisexüel ilişkiler yaşıyormuş.Nişanlısı bir kadın buluyormuş ve 3ü bir arada takılıyorlarmış. Neyse uzun lafın kısası,akşama kadar gezdik tozduk.Hava karardı ve hala arabadayız.İkimizde çok istekliyiz.Eve gideceğiz ama gitmeden önce bir şeyler yapalım istiyoruz. '' Sen'' dedim '' arka koltuğa geç ve otur.Kendini okşamaya başla.Ben de seni dikiz aynasından izleyecem.'' Dudakları ve diliyle başladı gösteriye,sonra göğüsleri...Dikiz aynasını yavaş yavaş aşağıya indiriyorum.Ve en son aşağıya indi.Çıkarttı pantolonunu.Gerdi bacaklarını ve amını okşamaya başladı.Başını sağ tarafa yatırmış gözlerini de kapatmış,kendinden geçmiş bir durumda kendini okşuyor.Kesik kesik mırıldanıp bir şeyler söylüyor.''Sesli konuş '' dedim.' Sesli konuşta ben de duyayım'' 'Amımı yalamanı istiyorum.Saatlerce yala.Bana orospum de fahişem de (Her zaman bunları söyletirdi bana) Sik beni.offfff....'' Yola falan baktığım yoktu.Bir elim açık fermuarımdan içerde sikimi okşuyorum. ''Parmakla amını'' dedim 'Parmakla...sok parmağını..Soktuğun her parmak için sana 50 lira verecem.' Cebimden parayı çıkartıp attım arkaya.Daha da gaza getirdi bu hareketim.'' Al bir 50 lira daha, Al bir daha...3 parmakla kendini sikiyordu.Gözü para da değildi tabii ama ona bu şekilde davranmam onu daha da zevklendirmişti.Küfürler etmeye başladı.'' Piç,orospu çocuğu, ben orospumuyum da bana para veriyorsun?' ' Evet sen bir orospusun, kaltaksın, fahişesin...Parayla sikişensin...''Şerefsiz, pezevenk,adi köpek...derken sesi gitmeye başladı.....Tekrar mırıldanıyordu.Artık ne dediğini anlamıyordum ama belli ki iyice azmıştı....'' Hadi, hadi bitir artık şu işi.Bir fahişe gibi boşal.Hadi piç seni...'' demeye kalmadı sesi gitti...Ve ben vitesi yükseltip doğru eve sürdüm arabayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder